Wij bieden de totaaloplossing

Een inventieve denkwijze

Hoogste ladder niveau 5 CO2 uitstoot

Duurzaamheid centraal

Naar overzicht

EMVI specialist

24-40 uur per week

Ben jij een strategisch denker met een passie voor het winnen van aanbestedingen? Heb jij ervaring met het coördineren van EMVI inschrijvingen en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als EMVI specialist bij Van Spijker speel je een cruciale rol in de groei en het succes van ons bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van winnende EMVI-plannen en het coördineren van het inschrijvingsproces, van de strategiebepaling tot en met het indienen van het plan.

Je weet als geen ander de beste aanpak te bepalen, gericht op de behoeften van de klant. Deze aanpak zet je om tot een overtuigend geheel met heldere methoden en oplossingen, waardoor onze inschrijvingen zich onderscheiden van onze concurrentie.

Met jouw winnaarsmentaliteit weet jij op inspirerende wijze de lat continue hoog te leggen binnen het tenderteam, welke jij per aanbesteding formeert. Je schakelt waar nodig moeiteloos met externe stakeholders en weet de meerwaarde en het onderscheidende vermogen van Van Spijker Infrabouw over te brengen.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

  • Het analyseren van aanbestedingsdocumenten en het formuleren van een winnende EMVI strategie.
  • Het coördineren van het inschrijvingsproces, van strategiebepaling tot aan het indienen van het plan. Opdrachtgevers zijn onder meer Rijkswaterstaat, provincies en Prorail.
  • Samenwerken met verschillende interne afdelingen om relevante informatie te verzamelen en te verwerken in de plannen en externe partijen zoals onderaannemers en leveranciers.
  • Het bewaken van deadlines en zorgen voor een tijdige en kwalitatieve indiening van de EMVI-documenten.
  • Het volgen van marktontwikkelingen als het gaat om EMVI vraagstukken, om op die manier onderscheidend vermogen te kunnen bieden.

Waarom kiezen voor Van Spijker?

Van Spijker Infrabouw benadert projecten anders dan anderen. Vaak heel verassend!

De projecten die we realiseren variëren van klein tot heel groot en zijn doorgaans multidisciplinair. Omdat er veel in eigen beheer wordt gedaan, is er al in een vroeg stadium veel ruimte om mee te denken. Voor onze collega’s is dan ook geen werkdag hetzelfde, zij ervaren veel afwisseling binnen hun werk. Daarnaast kenmerkt een groot verantwoordelijkheidsgevoel ons team. Dat is ook nodig, want als medewerker bij Van Spijker is er veel vrijheid om je werk naar eigen inzicht in te richten.

Van Spijker Infrabouw is een echt familiebedrijf en aan die term wordt ook daadwerkelijk invulling gegeven. Onze Directeur en zijn gezin zijn betrokken bij belangrijke momenten in het leven van de collega’s. Ook de collega’s onderling staan voor elkaar klaar en zijn geïnteresseerd in elkaar. Daarnaast is er ook aandacht voor ontspanning en plezier buiten het werk om. Zo hebben we jaarlijks een uitje, een gezellige kerstborrel en familiedagen. Alleen samen kunnen we tenslotte elke dag werken aan de mooiste infrastructurele projecten.

Sinds 2021 participeert technisch dienstverlener Mourik uit Groot Ammers voor 50% in Van Spijker. De samenwerking tussen deze twee familiebedrijven versterkt ons beide. We vullen elkaar aan en weten elkaar goed te vinden. Ook in onze ambities met betrekking tot 100% klantfocus, het zijn van inspirerend werkgever, digitaal en duurzame koploper en structureel winstgevend zijn trekken we samen op.

Als Nederlanders zijn wij geboren bruggenbouwers en grenzenverleggers. Altijd op zoek naar nieuwe manieren om de ruimte om ons heen te benutten. Soms is het uit noodzaak, maar het zit ook in ons bloed. Dat is bij Van Spijker dus niet anders!

Wat bieden wij?

  • Een goed salaris passend bij jouw ervaringsniveau conform cao bouw&infra
  • Auto, telefoon en laptop van de zaak
  • Veel vrijheid om werk en privé te combineren; een 24 tot 40-urige werkweek met flexibele werktijden is bespreekbaar
  • Een uitgebreid fietsplan
  • 25 vakantiedagen en 15 ATV dagen, bij een fulltime dienstverband
  • Betrokken collega’s en regelmatig gezellige uitjes
  • Een interessante pensioenregeling via BPF Bouw
  • De mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen, cursussen op maat en doorgroeimogelijkheden

 

Wat vragen wij?

  • Je bent analytisch en gaat van nature altijd voor het beste resultaat
  • Tijdsdruk en deadlines dagen je uit. Je werkt gestructureerd en overzichtelijk
  • Je hebt een enthousiaste, klantgerichte en gezonde commerciële instelling
  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding

Meer informatie over deze functie? Neem gerust contact op met Nicole van der Geest, via 0522-252589. Ben jij al helemaal enthousiast over deze functie? Stuur dan jouw cv naar sollicitatie@vsib.nl.

Vacatures

Vacatures