Wij bieden de totaaloplossing

Een inventieve denkwijze

Hoogste ladder niveau 5 CO2 uitstoot

Duurzaamheid centraal

Naar overzicht

Marketing- en communicatie medewerker

16 tot 20 uur per week

Gaan jouw vingers jeuken bij de kans een merk als Van Spijker Infrabouw luid en duidelijk naar buiten te brengen? Ben jij niet vies van een staaltje techniek en tekst? Dan zijn wij op zoek naar jou: dé praatgrage persoon die het als een uitdaging ziet te laten zien wat voor mooie projecten wij realiseren in de infrabranche. Het wordt jouw taak om aan Nederland te laten weten wie wij zijn en wat we doen.

Wie zoeken wij?

Jij wilt op de eerste plaats het merk Van Spijker in de markt zetten. Je denkt proactief mee over hoe wij communiceren en waarover. Welke potentiele opdrachtgevers wij kunnen benaderen en op welke manier. Jij beweegt je door de organisatie heen en vraagt zelfstandig informatie op bij projectteams en uitvoerders. Zij zijn natuurlijk volledig gefocust op de projecten, maar jij weet de juiste informatie op te halen en ze te inspireren. Aan creatieve ideeën heb je geen gebrek en je zorgt er altijd voor dat alle uitingen passen bij het merk van Spijker en in lijn zijn met de bedrijfscultuur.

De functie is een combinatie tussen coördinatie en uitvoering. De ene keer zorg jij ervoor dat je een project coördineert. Je houdt de projecten nauwlettend in de gaten, coördineert de ontwikkeling en bewaakt de deadline. De andere keer ben jij zelf volledig aan zet. Je schrijft de teksten, plaatst die bijvoorbeeld op de website en verspreidt ze via verschillende kanalen.

Je werkzaamheden zijn verschillend, maar samengevat:

  • Het opzetten en bijhouden van een contentplanning;

  • Het schrijven van artikelen en blogs;

  • Content distribueren op diverse communicatiekanalen, zoals social media;

  • Het bijhouden van de website;

  • Het generen van leads;

  • Het organiseren van personeelsbijeenkomsten en voorbereidingen van evenementen;

  • Het redigeren en vormgeven van plannen voor aanbestedingen;

  • Potentiele klanten in kaart brengen en uitwerken via welke kanalen en met welke boodschap wij ze het beste kunnen benaderen.

Het betreft een vacature voor 16 tot 20 uur per week waarbij de werkdagen in overleg worden vastgesteld. Gedeeltelijk thuiswerken is bespreekbaar.

Wat vragen wij?

  • Marketing-, communicatie- of mediagerelateerde opleiding;

  • HBO denk-/ werkniveau;

  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;

  • Ervaring in de bouwwereld of soortgelijke branche is absoluut gewenst;

  • Je bent zelf in staat content te maken (tekstueel) en bij voorkeur ook visueel;

  • Woonachtig in de regio Meppel/Zwolle/Heerenveen is gewenst.

Over ons

Van Spijker Infrabouw is een in 1980 opgericht familiebedrijf. Begonnen als specialist in de civiele betonbouw en uiteindelijk uitgegroeid tot een aannemer die complete multidisciplinaire infraprojecten realiseert waarbij de innovatieve realisatie van de civiele kunstwerken een onderscheidende rol speelt.

Van Spijker bestaat inmiddels veertig jaar en is met 65 medewerkers goed voor een jaarlijkse omzet van 30 miljoen euro. De projecten omvatten onder meer infrastructuur, bruggen, viaducten, onderdoorgangen en geluidsschermen. Als multidisciplinaire speler in de wereld van infra brengen wij voor elk vraagstuk – groot of klein – de juiste kennis in.

Van Spijker Infrabouw staat voor het betrokken en doelgericht realiseren van uitdagende projecten. Wij zijn gericht op samenwerking, innovatief, integer en duurzaam ondernemen.

Interesse in deze functie? Stuur dan jouw sollicitatie naar sollicitatie@vsib.nl, t.a.v. Nicole van der Geest, P&O-medewerker. ZZP-ers zijn ook vrij om te reageren.

Vacatures

Direct contact